2015年7月18日 星期六

暑假開始喇! << 第一浪驚喜 >> : 收到玩具“反”斗城送的禮物!!!

正當孖寶快要開始放暑假, 便收到玩具“反”斗城的邀請! 當然不是邀請我..... 而係邀請孖寶試玩玩具! 心想, 也太恰巧了吧!!! 因為快要放暑假, 雖然已給孖寶安排了一些活動 (例如跳芭蕾舞, 溜冰), 但在家時間多了, 也正想給她們購置一些玩具 (其實係滿足我嘅 shopping 慾 =P ), 意想不到玩具就來了!

玩具在孖寶最後一天上課的時間寄到家了 (即是昨天)!! 孖寶放學回家見到一大個藍色袋, 好似大概知道有禮物收! 今日沒有拍 video 真是太可惜了, 因為兩個好好好興奮啊!!!

< 見到禮物 >
妹妹 : (笑笑口) 咩黎架 ?
媽媽 : 你估送俾邊個嘅 ?
妹妹 同 家姐一齊話 : 我! 我! 我!
媽媽 : (心想好在人家送了4件玩具, 如果只有1件, 那就不能每人一份!) : 咁點解會有禮物嘅?
家姐 : 因為我乖, 食晒飯
妹妹 : 我乖, 食晒飯
媽媽 : (小朋友果然係小朋友) 係喎, 係送俾你地架!! 一人揀一份先~ ^^

我好難先影到的大合照, 因為一拿出來,.....已經一人一份拿著了!!!

就是這樣, 一人攞住一份禮物, 我是很難才叫她們放下的!! 



攞住一份都唔夠, 一手拿一份, 另外隻手仲可以去玩另一份!!! 

等我介紹一下D玩具先~

小馬寶莉可愛標記系列 愛心裝韻律公主模型
(適合年齡:3歲或以上)

Daddy 一見到就話, "嘩, 哩隻馬咪我地細個成日賣廣告嗰隻?" 係喎, 媽媽我細個都想要!! (因為好想幫佢梳頭髮 ^O^ ) 

原來而家好先進! 可以配合 Apps 玩! 咁先進? 我過兩星期再逐一同大家分享孖寶嘅試玩體驗 ^O^



玩轉腦朋友總部
(適合年齡:3歲或以上)

又一好先進嘅玩具!!! 好簡單的配件, 但真係唔買都要睇下示範! 我暫時只拆了, 但未試玩, 好想快D試下啊 >__< 



瘋狂百貨店迷你超市
(適合年齡:3歲或以上)

"超市": 似乎係每個小朋友(尤其是女仔) 家中都有的玩具~ 唔知大家覺唔覺小朋友其實好鍾意細細粒的玩具呢??   


VTech Kidizoom運動攝像機
(適合年齡:5歲或以上)


家姐一直抱住的新玩具~ 好老實講, 我未知點玩 / 用, 但家姐BB鍾意, 我當然會去研究一下 =) 下次同大家分享~



活動推介 (唔買去玩下都好 ^O^):

玩具斗城於77日至831日期間,舉辦夏日樂滿FUN活動,搜羅逾3,000款人氣好玩玩具,並舉辦連串店內活動,務求讓大小朋友都能過一個樂滿FUN的暑假!今夏精彩活動包括:


  • 玩具斗城精心準備了夏日15大玩具清單,產品適合不同年齡,件件可愛兼趣緻;
  • 搜羅了超過3,000款人氣玩具,包括今夏熱爆電影「迷你兵團」、「侏羅紀世界」及「玩轉腦朋友」的玩具系列,及其他熱門品牌如樂高旋風忍者、Peppa Pig,DX妖怪手錶等的新產品;
  • 玩具斗城更首度推出夏日斗通行證,「星卡」會員憑通行證即可玩盡店內獨家的遊戲或活動,完成後並會獲贈禮品及貼紙,令小朋友都能過一個樂滿FUN的暑假!
  • 「星卡」會員除享有指定產品折扣,更可享指定商戶優惠,包括bossiniELLE Kids, Toonsland、天際100Gormei及香港迪士尼等提供的優惠。

  • 推出全新「星卡」手機APP,讓會員可無時無刻接收大熱玩具情報,及瀏覽最新玩具優惠。

今次就先分享到這裡, 過2個星期, 玩完再同大家分享孖寶的試玩體驗 ^O^


沒有留言:

張貼留言