2015年1月6日 星期二

2歲 PN 學前班 : 孖寶第一日番學喇! (一)

BBs第一日番學, 果然係有D緊張 .....(係媽媽我). 烏龍事一大籮。。。最大件事係忘記了幫BBs帶名牌,而且外套(有名的)也調換了!果然。。。老師也因為這樣以為家姐係妹妹,妹妹係家姐。。。 媽媽實在太大意了吧!(媽媽我之後諗到個方法幫老師認人, 老師都話好 ^^)

今日戰戰兢兢, 之前聽過好多媽媽話BB連換校服都唔肯, 真係好驚!

首先幫妹妹換, 弊喇, 妹妹話白色, 灰色唔靚, 唔肯換!!! (我心一沉, 冒汗中...) 好在家姐肯 (即刻鬆了一口氣, 因為好多時只要一個肯, 另一個都會跟住肯)! 而且好在喺每一件衫都有卡通熨貼 !!! 妹妹一見到 minnie, mickey, 當堂覺得親切好多! 因為有佢地陪番學!(原來卡通熨貼仲有哩個用途!) 

原來第一次著校服都會需要多少少時間...第一次幫BBs 著嘅校服, 不錯吧~ (咦,有一個好似笑唔出喎。。。)



未出發前仲好開心架~~


 到咗學校,已經有差不多十幾廿個老師嬸嬸在門口迎接小朋友(場面真係幾壯觀架!)BBs Daddy 同我帶住BBs走近老師。咦~~~~ 有老師用咗9秒9的速度就一個拖,一個抱走了BBs!期間BBs一個爆喊,一個好似好冷靜,就這樣,跟想像的完全不一樣。。。我還沒有跟她們說拜拜,加油啊~~~ 

<後記>其實這樣都是好的,因為拜拜時間越長,小朋友就越唔捨得!

3個小時話咁快就過了!原來等放學嘅心情真係好興奮架!!!(我仲要係雙重興奮,因為一次過接兩個!!)我仲去偷睇佢地入等候室嘅情況,兩個拖住老師,兩個都無喊啊!(心想:真係好叻叻啊!)

不過,出來一見到爸爸(我躲了在一旁),妹妹忍不住大喊了!(應該是太興奮了吧!)


至於家姐,果然係家姐,好明顯強忍了眼淚。。(眼濕濕咁)


 既然咁乖,放學當然去公園食下餅餅,玩下滑梯先啦~ 即刻開心晒 ^O^



 第一日番PN做咗D乜?老師講咗少少,但原來BBs自己都會話俾媽媽聽!(好似突然長大了 !!!) 

睇下BBs第一日學咗乜先:

2歲 PN 學前班 : 孖寶第一日番學喇! (二)



2 則留言: