2014年12月11日 星期四

~ 登登登登 ~ 我嘅2014回顧~~~



之前向身邊好友透露有好開心嘅事要分享 ^O^ 係時候同大家宣佈喇! 我的第三個 Baby is coming ~~ 想做就去做, 沒有想太多 ( 大家唔好諗錯隔離啊~)

由大肚至BB而家差不多兩歲, 係唔同嘅渠道都發現唔少新手爸媽同我一樣有好多好多問題想問, 但又唔知可以問邊個, 其他方面我就幫唔到手喇 (希望慢慢都可以~), 但關於BB營養/育兒心得, 真心希望可以分享多D知識俾新手爸媽們~ 所以年初給自己定了好幾個目標, 仲有1個月就係新嘅一年, 我要全力加速! 雖然11-12月係K1面試 peak season, 但套用好友Pheobe媽媽嘅精句: BB係媽媽嘅動力火車頭, 所以無論時間是多麼的少, 媽媽是會做得到的 (雖然可能會慢D) !!!

我嘅 2014大計:

1) 出書

, 我年初真係覺得會係得個"", 因為深知極花時間, 而且唔知會唔會有出版社會投放資源出一本我認為好有價值嘅書 (無錯, 係我認為). 最後, 用了半年時間跟出版社溝通, 真係有D夢想成真嘅感覺! 咁出版未? Errr…..已經係全力以付中, 不過營孖媽仍需努力 (所以真係唔好意思, 最近少咗 post update 同埋覆大家覆得慢咗) !  

除了晚上等BBs瞓咗覺可以寫, 日間當婆婆/工人姐姐幫手照顧BBs, 我都可以到  我的秘密寫作基地 (一間餐廳) 寫作



2) 教煮餸 ?!



唔知有無媽媽小時嘅偶像係「方太」、「李太」? 當人家希望做護士、老師、醫生, 我最想做的是「方太」、「李太」教煮餸 =P 一個月前還沒有想過夢想會成真, 而且咁突然 !!! 2015年1月, 我就會在 Towngas 出任客席導師! 暫時只會在1月主講兩堂, 希望出席嘅學員都可以開開心心一齊玩煮飯仔 ~  

3) website (網站)

經歷過由 yahooblogspot, 感覺係「咁都得?, 對於這類平台, 真係無乜信心, close close, 同好多 blogger 一樣, 自己泵石仔再起過個 blog, 亦有好多媽媽話因為咁, 開頭搵唔到我個新blog而且blog 亦唔容易搵資料

另外, 眼見外國註冊營養師撰寫的website有好多, 但香港真的好像比較少... 係朋友協助下, 決定建立一個 website! 主題係乜? 暫時賣個關子, 不過大家都可能會估到 ^O^. 不過開始咗籌備就知點解香港無乜, 因為真係需要好多時間!!! 有點沒有盡頭嘅感覺!!! 而且那些網站架構, 彷彿全都是外星話! 好在網站架構總算定了下來, 希望盡快同大家見面啦~ (如有高人見字, 請賜教!!!)

4) nutrition center (營養中心)

作為媽媽及營養師, 常聽見不少爸媽對於BB/小朋友嘅飲食營養有疑惑, 又或是不知道原來是跟飲食有關的, 例如:
- 有便秘如何處理? 或如何預防
- 需要轉不同年齡的奶粉嗎?
- 魚油吃哪個品牌好?
- BB好像不喜歡吃肉?
- BB有食物敏感, 鼻敏感
- ADHD 專注力不足
- 小朋友偏食, 過輕

每次都很想告訴大家我地見個面啦, 我要詳細了解一下BB/小朋友嘅情況同日常飲食, 先可以再給詳細的建議, 例如魚油, 其實我真的需要知道BB/小朋友嘅日常飲食狀況 (3日全日飲食大小便記錄是最基本的, 還需要知道某些食物7日內嘅進食次數), 其他基本醫生要知道嘅 (有沒有過敏記錄, 家族病歷), 我都需要知, 就好似魚油, 其實不是每個BB/小朋友都要額外補給的, 但確實有些BB/小朋友是需要的. 當確定了需要, 我先會建議哪幾個品牌. 但大家都繁忙, 又談何容易呢?! 而且也沒有合適的地點. 希望下年有多一點時間, 可以做多一點這方面的工作.

5) Baby Food Shop /嬰幼兒食品店

註冊藥劑師有藥房, 介紹藥物, 哪註冊營養師不是應該有食品店,介紹食物嗎?有了BBs之後,更加強烈覺得BB食品店應該一定要有註冊營養師! 當然其實亦實現了我兒時嘅夢想,開一間糖果屋」(相信係好多人嘅夢想)!只是而家的糖果屋」裡有的全是健康安全的嬰幼兒食品 ^^(有幾健康安全?起碼全部都係我家孖寶會食的)那些高鈉,有人造食物添加劑的,有人造防腐劑的都不會出現!我不會給孖寶食的也不會出現 !

作為註冊營養師,
*0 Marketing 知識
*100 熱誠
*100 專業知識
*100% 正貨

希望可以幫爸媽們為BB揀選最好的~

進度如何?哩個就係我嘅第三個 Baby喇!裝修已在進行中 (其實已開始了裝修一陣子, 不過實在太忙, 所以沒有時間 post),希望一切順利啦~ 

最近最慚愧的是少了很多時間陪BBs (不過其實兩隻小豬1月都會開始番PN, 開始習慣一下不是常常見到媽媽都係好嘅 =P)




6 則留言:

  1. Wow! This is awesome! I'm so proud of your accomplishments while taking care of your twins! Best wishes and congrats on your "3rd baby"! Happy New Year, my friend!!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Elaine!!! I must say I cannot do it without help from my mom! She has been so supportive and she is my role model!!

      Happy New Year to you too ^O^

      刪除
  2. so where and when will your new shop open? I am looking forward to it. =)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi There~

      My shop is in Tsuen Wan, but since I have consultancy work or health talk outside as well, so I'm not always there. And we will also have an online shop, which will launch mid Feb!!! I hope we can at least roll it out before CNY ^^ If you stop by, you can let me know beforehand and we can meet!!!

      刪除
    2. Great to know that your shop will be in Tsuen Wan for I'm living in this district. My babies are twins too and hope to meet you one day

      刪除
    3. wow, Anita, that's great!!! How old are your twins?

      But I'm a little slow.....I just get my website sort of ok for launch (but very little things inside, shopping part is not ready at all...) and I'm still looking at different vendors for products.... its not as straight forward as I thought...when we meet, I definitely will talk more with you! =) hope to see you soon~

      刪除